ROACCUTANE UPDATE- month #1

01:33:00

Prošlo je mjesec dana od prve tablete Roaccutana. Lijek je počeo djelovati, što mogu zaključiti po nekim popratnim pojavama o kojima ću pisati u nastavku posta pa ako vas zanima nastavite čitati! :)



POČETNO POGORŠANJE

Ako ste se zatekli na forumima ili blogovima koji pišu o Roaccutanu, ono o čemu ćete često moći čitati je početno pogoršanje koje se javlja otprilike pred kraj prvoga mjeseca, a nakon kojeg počinju poboljšanja. Otprilike četvrti tjedan korištenja, pojavilo mi se takvo pogoršanje, kada su mi se na licu pojavile velike, upaljene, bolne akne, ali ovoga puta imam osjećaj da su puno brže prolazile, tj. brže se isušile jer mi je koža sada već podosta suha pa prištić obično sam prolazi ili puca (da, dobro ste pročitali) u roku dva ili tri dana.

Stanje izbliza na oba obraza.

SUHOĆA USANA

Najučestalija pojava koju se povezuje s Roccutanom počela se i kod mene javljati jako brzo, možda već početkom drugog tjedna korištenja Roaccutana. U početku je to bila suhoća kao nakon jedenja kokica kada se usne ''naboraju'' od soli plus pucanje u kutovima usana, a sada me usne jednostavno počnu peći i zatezati ukoliko nemam nešto na njima, s tim da se trudim da do toga ni ne dođe tako što mi je neka mazalica na usnama gotovo 24 sata na dan i sada sam se već naviknula na to da ne oblizujem usne što zasigurno jako puno znači i ako niste na Roaccutanu.

SUHOĆA KOŽE

S masnog tipa kože, prešla sam na suhi tip u samo mjesec dana korištenja Roaccutana. Zatezanja i pojavu sitnih borica sprječavam hidratantnom Effaclar H kremom o kojoj sam pisala u prethodnom postu. Za hidrataciju tijela, redovno koristim Nivea proizvode, posebno plavu, ''običnu'' Niveu koja mi se pokazala najboljom u rješavanju suhe kože tijela, posebice sitnog crvenog i suhog osipa po rukama na koji me dermatolog upozorio. Također, sada već bez problema mogu koristiti puder za suhu ili normalnu kožu, a da se ne zasjajim u roku 10 minuta, ali i dalje se držim pudera za masni tip kože jer mi i dalje on ipak više odgovara.

SUHOĆA KOSE

Prije Roaccutana sam najmanje tri puta tjedno morala prati kosu jer sam jednostavno morala, ako nisam htjela pojavu ''rezanaca'' u kosi. Nakon mjesec dana korištenja Roaccutana, kosu perem otprilike svaka 4 dana i to se taj četvrti dan mašćenje kose tek počinje primjećivati. Pojačano ispadanje kose za sada nisam primjetila.

POJAČANA OSJETLJIVOST KOŽE

Ono što sam također primjetila je pojačana osjetljivost kože koja mi je posebno došla do izražaja kod depilacije šećernom pastom, kada sam jednom prilikom ostala bez površinskog sloja na djeliću kože. Zvuči grozno, ali zapravo se radi o tome da sam si napravila krasticu, a od velike pomoći mi se pokazao obični melem koji je cijeljenje kože ubrzao u velikoj mjeri.

OPĆI DOJAM

Nakon mjesec dana korištenja Roaccutana ne mogu vidjeti velika poboljšanja po pitanju akni, ali poboljšanja ipak ima. Čelo koje je bilo ispunjeno sitnim prištićima, sada je gotovo u potpunosti čisto, ali glavni problem-obrazi i dalje su više manje na istome s povremenim upalama koje relativno brzo prolaze. Stanje na sadašnjim slikama možete usporediti sa slikama iz prvoga posta o Roaccutanu. Prvo čišćenje lica na Roaccutanu još nisam obavila, a nadam se dodatnom poboljšanju kada to odradim kod slijedećeg posjeta dermatologu. Nakon mjesec dana korištenja, ni ne očekujem drastična poboljšanja jer znam da imam barem još 15 tjedana Roaccutana tako da polako, strpljen(a)-spašen(a). :)




You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts