ROACCUTANE UPDATE- month #2

17:15:00

Dva mjeseca terapije Roaccutaneom su iza mene. Koža, ali ne i samo koža su počeli još intenzivnije reagirati na lijek. Kako? Saznajte u nastavku posta!


Na početku drugog mjeseca terapije Roaccutaneom, prolazila sam kroz vrhunac pogoršanja stanja akni. Na žalost, nemam sliku samoga pogoršanja, ali definitivno mogu reći da je to bilo najgore stanje s licem kroz koje sam prolazila. Također, na prvom kontrolnom pregledu, dermatolog mi je smanjio terapiju s 30 mg na 20 mg dnevno i najavljuje početak smirivanja od početka tih 20 mg.

Prijeći ću na stvar i prvo započeti s dobrim vijestima. Sada, na kraju drugog mjeseca stanje definitivno polako, ali sigurno ide na bolje.  U prošlom sam postu navela ''gotovo čisto čelo'', a na kraju drugog mjeseca sa zadovoljstvom mogu maknuti ovo ''gotovo'' jer mi je trenutno čelo bez i jednog jedinog prištića!  Ono što mi je posebno iznenađenje i što me posebno oduševljava vezano uz stanje moje kože trenutno su leđa, vrat i dekolte. Gotovo od jedanaeste godine, kada su moji kožni problemi započeli, nisam znala što znači imati čista leđa, vrat ili dekolte koji su bili puni sitnih, ''suhih'' prištića i moram priznati da je jako čudan, ali istovremeno i odličan osjećaj prijeći rukom preko glatkih leđa, vrata ili dekoltea- bez ijednog prištića! Kao i u prethodnom Roaccutane update postu, mogu primijetiti da prištići prolaze dosta brzo, a  i flekice se za njima nešto sporije, ali sigurno povlače. Što se tiče pozitivnih stvari, jednostavno ne mogu ne spomenuti i još nešto- mitesere po nosu koji za mene trenutno predstavljaju tek još jednu nepoznanicu. Općenito, proširene pore na obrazima kojih je prije Roaccutanea bilo dosta, sada su jedva vidljive što pridonosi izgledu zaglađene kože.



Sada kada sam završila s hvalisanjem vlastite kože nakon početnih poboljšanja, prijeći ću i na neke nedostatke. Upalne akne po obrazima, koje spominjem još od svojega prvoga posta, još su tu gdje su i bile od početka. Definitivno u nešto manjem broju, ali jednako sklone ''poludjeti'' i preko noći prošarati obraze. Uz obraze, ponekad se javi pokoji prištić na bradi. Slijedeće na što ću obratiti pozornost jest suhoća. Usne su nepromjenjivo suhe i neka mazalica za usne mi je must have na dnevnoj bazi. Osim suhoće usana, najprimjetljivija je i suhoća ruku, koje također na dnevnoj bazi u više navrata mažem plavom Niveom, ukoliko ne želim perutanje i crvenilo. Općenito, cijelo tijelo, iznutra i izvana zahtijeva veću hidrataciju. Nešto novo što sam primijetila sredinom drugoga mjeseca terapije Roaccutaneom jest nešto poput lagane ukočenosti u zglobovima i to uglavnom samo ujutro kada tek ustanem iz kreveta. Prvih nekoliko koraka je malo neugodnije, ali definitivno bezbolno i ne mogu reći da sam i u jednom trenutku osjetila bolnost zglobova.



Još jedna stvar, krvna slika pred kraj drugoga mjeseca terapije Roaccutaneom je bez odstupanja u lošem smislu. Čak što više, vrijednosti su bolje u odnosu na stanje prije početka terapije.


Sve u svemu, to bi bilo to za ovaj drugi mjesec terapije Roaccutaneom. Nadam se da vam se sviđa čitati o mojemu Roaccutane iskustvu. Hvala na čitanju! 

You Might Also Like

2 komentari

Popular Posts