ROACCUTANE UPDATE- month #5

18:20:00


Odmah na početku moram reći kako mi je ovaj post, od svih do sada bilo najteže napisati. Jednostavno mi je nedostajalo ideja koje bi ovaj post oblikovale u nešto novo, što nebi bilo kopija prethodnog Roaccutane update posta, s obzirom da se puno stvari od prošloga mjeseca nije promijenilo. Trenutno se nalazim u 23. tjednu terapije od (kako je na prvome nalazu pisalo) ukupno 24 tjedana, tako da početkom slijedećeg tjedna zovem dermatologa kako bih vidjela što i kako dalje s obzirom da slijedeći pregled imam tek krajem ovoga mjeseca.  


Već gotovo mjesec dana, dnevna doza Roaccutana koju koristim jest 10 mg i od kako je ta doza stupila na snagu, tako se polako i stanje dovodilo u (pretpostavljam) završni red. Upravo tih zadnjih mjesec dana, stanje je nadmašilo stanje moje kože u posljednjih godinu i pol i zapravo mogu reći kako je to najkonkretniji napredak vezan uz stanje moje kože od kako je ona „blago rečeno“ poludjela.

TRENUTNO STANJE

Prošli mjesec, dok sam tipkala mjesečni Roaccutane post, imala sam više sreće u odnosu na ovaj s obzirom da mi je lice bilo bez ijedne upaljene akne, što na žalost ne mogu reći i ovoga puta. Naime, trenutno sam pod opsadom gnjavatora na obrazu, koji je opet za nijansu slabijeg intenziteta u odnosu na prethodnike, ali opet dovoljnog intenziteta da me lagano uhvati panika kada uzmem u obzir da se sada već radi o danima kada će prestati terapija, a moje lice još zna poludjeti pa me po malo hvata strah kako će se razvijati situacija kada se učinci Roaccutanea na moje lice ugase. Ipak, ukoliko ugasim u sebi perfekcionista, moram priznati kako su rezultati definitivno vidljivi te kako bih ubila za ovakvo stanje kože prije samo nekoliko mjeseci!

VEZANO UZ NUSPOJAVE

Iako se upravo nuspojave gotovo najviše spominju vezano uz Roaccutane, imam osjećaj kako sam ja u svakome postu preletjela preko njih i spominjala ih najviše kroz suhe usnice i ruke, što zapravo na sreću i jesu bile moje najveće nuspojave. Što se tiče ostatka, vrlo sam oprezna kada nabrajam svoje nuspojave jer nakon što sam „prelistala“ ogroman broj foruma i postova, ponekada imam osjećaj kako me malo zna uhvatiti placebo efekt nakon svega pročitanoga pa ne želim širiti paniku kroz koju sam prošla prije prve tablete upravo zbog mogućih nuspojava, ali svakako treba imati na umu kako je Roaccutane definitivno ozbiljan lijek i kako se u Roaccutane avanturu nitko ne smije upuštati bez nadzora liječnika.


Sve u svemu, to bi bilo to za ovaj predzadnji Roaccutane update post te se nadam kako post nije bio „nepomičan“ od prethodnoga mjeseca. Ukoliko vas ima u Roaccutane fazi koju trenutno prolazim ili ste ju prošli, svakako mi preko komentara ostavite svoje dojmove.

You Might Also Like

1 komentari

  1. Pozdrav!
    Ja bih kroz ovaj tjedan trebala krenuti s roaccutanom i moram priznati da me strah i nuspojava i samog rezultata, pa me zanima je li tebi na kraju terapija bila uspješna, jesu li akne više-manje nestale i je li bilo potrebe za produživanjem terapije ili je završila nakon 5 mjeseci?
    Pročitala sam i tvoje prethodne postove i puno mi je pomoglo što sam vidjela da je došlo do poboljšanja i da nisi imala nikakve teže nuspojave.

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts